Βρείτε τις απαντήσεις στις απορίες σας για τις υπηρεσίες tora και στείλτε μας κάθε άλλο σχετικό ερώτημα που σας απασχολεί.

Εξόφληση Λογαριασμών

Πως αναγνωρίζω τα σημεία που μπορώ να κάνω «Πληρωμή Λογαριασμών»;

Η υπηρεσία παρέχεται αποκλειστικά από τα σημεία tora που έχουν πιστοποιηθεί από την Τράπεζα της Ελλάδας ως αντιπρόσωποι της Tora Wallet. Δείτε τα σημεία εδώ.

Ποια είναι τα οφέλη μου με την «Πληρωμή Λογαριασμών» μέσω της tora;
  • Μπορείτε να πληρώσετε ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς, ή και να πληρώσετε άλλο ποσό από αυτό που αναγράφρεται στον λογαριασμό σας, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, αξιοποιώντας το διευρυμένο ωράριο που προσφέρουν τα καταστήματα του ΟΠΑΠ / σημεία tora που παρέχουν την υπηρεσία (απογεύματα & Σαββατοκύριακα).
  • Οι συναλλαγές σας πραγματοποιούνται εύκολα και γρήγορα με την ασφάλεια και την εγγύηση της tora Wallet (μέλους του Ομίλου ΟΠΑΠ), αδειοδοτημένου Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος από την Τράπεζα της Ελλάδος.
Ποια είναι η χρέωσή μου για την υπηρεσία «Πληρωμής Λογαριασμών»;

Η προμήθεια που πληρώνετε για την υπηρεσία «Πληρωμής Λογαριασμών» της Tora δεν ξεπερνά το 1€ ανά συναλλαγή.

Μπορώ να πληρώσω με κάρτα την συναλλαγή μου;

Επί του παρόντος, η πληρωμή λογαριασμών διενεργείται μόνο με μετρητά.

Μπορώ να πληρώσω ληγμένους λογαριασμούς ή διαφορετικό ποσό του αναγραφόμενου στο λογαριασμό μου;

Μπορείτε να πληρώσετε τους λογαριασμούς που έχουν λήξει (εις γνώση σας ότι είναι εκπρόθεσμος ο λογαριασμός) ή να πληρώσετε οποιοδήποτε ποσό επιθυμείτε, μεγαλύτερο ή μικρότερο (μερική πληρωμή), εκτός εάν θέτει περιορισμό ο ίδιος ο οργανισμός.

Μέσα σε πόσο χρόνο γίνεται η ενημέρωση της πληρωμής μου στους Οργανισμούς;

Ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών του οργανισμού ενημερώνεται το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα (οι πληρωμές που εκτελούνται μετά τις 12:00 εργάσιμων ημερών, εκτελούνται την επόμενη εργάσιμη).

Ποια στοιχεία χρειάζεται το σημείο της tora προκειμένου να εκτελέσει την εντολή μου για πληρωμή κάποιου λογαριασμού;

Απαραίτητα για την διεκπεραίωση εντολής πληρωμής λογαριασμού είναι ο κωδικός πληρωμής ή το barcode που αναγράφεται στο σχετικό έντυπο/ειδοποιητήριο πληρωμής καθώς και η καταχώριση του τηλεφωνικού αριθμού του εντολέα/συνδρομητή στο τερματικό της Tora, για την περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα με την συναλλαγή και θα χρειαστεί να επικοινωνήσει η Tora Wallet με τον εντολέα/πληρωτή.

Μπορώ να ακυρώσω μια εντολή που έδωσα για Πληρωμή Λογαριασμού;

Η εντολή Πληρωμής Λογαριασμού (εφόσον έχει ολοκληρωθεί) δεν ακυρώνεται. Για οποιοδήποτε τέτοιο αίτημα, θα πρέπει να επικοινωνείτε απευθείας με τον Οργανισμό.

Υπηρεσία Έκδοσης Εισιτηρίων

Πώς κλείνω εισιτήριο για μια παράσταση ή ένα Αθλητικό γεγονός;

Με επίσκεψη σε ένα πιστοποιημένο πρακτορείο ΟΠΑΠ το οποίο παρέχει την υπηρεσία έκδοσης εισιτηρίων

Πώς μπορώ να πληρώσω για την αγορά εισιτηρίου;

Στα καταστήματα μπορείς να πληρώσεις είτε με κάρτα (πιστωτική/χρεωστική) είτε με μετρητά.

Έχω κάποια επιβάρυνση όταν κάνω κράτηση εισιτηρίου;

H Προμήθεια (έξοδα παροχής) της υπηρεσίας κυμαίνεται από 1 έως 2 € ανά συναλλαγή (αγορά) επιπλέον της αξίας του εισιτηρίου.Τα έξοδα για κάθε γεγονός/εκδήλωση ορίζονται από τη διοργανώτρια εταιρεία (εταιρεία παραγωγής).

Μπορώ να επιλέξω θέσεις στην παράσταση που μ' ενδιαφέρει;

Δίνεται δυνατότητα επιλογής θέσης μόνο για εκδηλώσεις που διενεργούνται σε χώρους που υπάρχουν αριθμημένες θέσεις, πλην κάποιων εξαιρέσεων οι οποίες ορίζονται από τη Διοργανώτρια Εταιρεία (Εταιρεία Παραγωγής).

Μπορώ να αλλάξω την ώρα/τη μέρα/τη θέση ή να ακυρώσω το εισιτήριο μου;

Η Εταιρεία δεν παρέχει την δυνατότητα στον Πελάτη να πραγματοποιήσει στο Σημείο αλλαγή ή/και ακύρωση του εισιτηρίου. Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον Διοργανωτή (Εταιρία Παραγωγής) του συγκεκριμένου γεγονότος/εκδήλωσης.

Τι κάνω αν χάσω το εισιτήριό μου

Ο Πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος να λάβει και να διατηρήσει το εισιτήριο της Εκδήλωσης από την χρονική στιγμή που αυτό θα παραδοθεί σε αυτόν από τον υπάλληλο του Σημείου και η Εταιρεία δεν ευθύνεται από εκείνο το χρονικό σημείο για οποιαδήποτε τυχόν απώλεια, κλοπή, αλλοίωση ή καταστροφή του εκδοθέντος εισιτηρίου Εκδήλωσης ή για από οποιαδήποτε άλλη αιτία έναντι του Πελάτη.

Ο Πελάτης οφείλει να μεριμνά ώστε το εκδοθέν εισιτήριο να διατηρείται σε ευανάγνωστη και μη αλλοιωμένη μορφή προκειμένου να είναι δυνατός ο έλεγχος αυτού κατά την είσοδο του στο χώρο της Εκδήλωσης.

Σε περίπτωση που χάσεις το εισιτήριό σου δεν υπάρχει δυνατότητα επανεκτύπωσης. Θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τη διοργανώτρια εταιρία του γεγονότος/εκδήλωσης ώστε να κινηθεί διαδικασία επανέκδοσης και παραλαβής από συγκεκριμένο σημείο.

Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω σε περίπτωση ματαίωσης ή αναβολής Εκδήλωσης, με πρωτοβουλία του Διοργανωτή;

Σε περίπτωση ματαίωσης ή αναβολής Εκδήλωσης με πρωτοβουλία του Διοργανωτή (Εταιρία Παραγωγής), η πελάτης θα πρέπει να έρθει σε επικοινωνία με την εξυπηρέτησης της Εταιρίας για την διερεύνηση (σε συνενόηση με τον Διοργανωτή) πιθανής επιστροφής του σχετικού αντιτίμου του/των εισιτηρίου/ων. Τυχόν επιστροφή χρημάτων δεν συμπεριλαμβάνει την προμήθεια (έξοδα) που έχει πληρώσει ο πελάτης για τη χρήση της υπηρεσίας. Αποκλειστικά υπεύθυνος στην περίπτωση αυτή για την καταβολή οποιασδήποτε αποζημίωσης στον Πελάτη εκ της μη διεξαγωγής ή της αναβολής της διεξαγωγής της Εκδήλωσης είναι ο εκάστοτε Διοργανωτής (Εταιρία Παραγωγής).

Μεταφορά χρημάτων

Ποια είναι η διαδικασία για την αποστολή μετρητών;
  1. Για την αποστολή του εμβάσματος, προσερχόμενος σε ένα σημείο εξυπηρέτησης της tora θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα εν ισχύ έγγραφο ταυτοποίησής σας.
  2. Ενημερώστε τον υπάλληλο για το ποσό που επιθυμείτε να στείλετε, το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη και τα λοιπά στοιχεία που θα σας ζητηθούν.
  3. Παραδώστε στον υπάλληλο το έγγραφο ταυτοποίησής σας καθώς και τοσχετικό ποσό μαζί με τα έξοδα της υπηρεσίας, σε μετρητά. Ο υπάλληλος θα εκδώσει απόδειξη της συναλλαγής εις διπλούν, ζητώντας σας να υπογράψετε και να του παραδώσετε το Αντίγραφο Αντιπροσώπου.
  4. Κρατήστε την απόδειξη αποστολής του εμβάσματος (Αντίγραφο Πελάτη) στην οποία αναγράφεται ο μοναδικός 10-ψήφιος κωδικός αναφοράς, που είναι απαραίτητος για την παραλαβή των χρημάτων από τον παραλήπτη.
  5. Επικοινωνήστε στον παραλήπτη τον μοναδικό 10-ψήφιο κωδικόαναφοράς του εμβάσματος καθώς και το ποσό που του έχετε αποστείλει.
Ποια είναι η διαδικασία για την παραλαβή μετρητών;
  1. Για την παραλαβή του εμβάσματος σας, προσερχόμενος σε ένα σημείο εξυπηρέτησης της tora θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα εν ισχύ έγγραφο ταυτοποίησής σας.
  2. Ενημερώστε τον υπάλληλο για το ποσό που επιθυμείτε να παραλάβετε, αναφέροντας τον σχετικό 10-ψήφιο Κωδικό Αναφοράς που σας γνωστοποίησε ο αποστολέας των χρημάτων, καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία που θα σας ζητηθούν. Παράλληλα, παραδώστε στον υπάλληλο το έγγραφο ταυτοποίησής σας
  3. Ο υπάλληλος θα εκδώσει απόδειξη της συναλλαγής εις διπλούν. Υπογράψτε και επιστρέψτε το Αντίγραφο Αντιπροσώπου.
  4. Ο υπάλληλος θα σας παραδώσει σε μετρητά, το ποσό που σας έχει αποσταλεί.
Ποια είναι τα αποδεκτά έγγραφα ταυτοποίησης για την αποστολή ή την παραλαβή ενός εμβάσματος;

Για την αποστολή ή παραλαβή ενός εμβάσματος, προσερχόμενος σε ένα σημείο εξυπηρέτησης της Tora θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα από τα ακόλουθα έγγραφα ταυτοποίησής σας:

  • Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας
  • Διαβατήριο σε ισχύ
  • Δελτίο ταυτότητας υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας και στις Ένοπλες Δυνάμεις
  • Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς
  • Δελτίο ταυτότητας κράτους μέλους της ΕΕ
  • Άδεια Διαμονής Αναγνωρισμένου πρόσφυγα
  • Άδεια παραμονής αλλοδαπού (πρέπει να φέρει σφραγίδα: Ανθρωπιστικοί λόγοι, Επικουρική προστασία, πρόσφυγας)
  • Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Αλλοδαπού Πολιτικού Φυγάδα (κίτρινο)
Ποια είναι τα έξοδα της υπηρεσίας ανά συναλλαγή;

Για τα εγχώρια εμβάσματα τα έξοδα παροχής της υπηρεσίας είναι 4,5€ ανά συναλλαγή,τα οποία τα επιβαρύνεται εξ ολοκλήρου ο εντολέας κατά την αποστολή των μετρητών.

Υπάρχουν περιορισμοί στα ποσά των εμβασμάτων που μπορώ να αποστείλω ή να παραλάβω;

Για τα εγχώρια εμβάσματα ισχύουν οι ακόλουθοι ειδικοί όροι, σχετικά με τα ποσά που μπορούν να αποσταλούν από εντολείς εμβασμάτων και να παραληφθούν από δικαιούχους εμβασμάτων:

  • Το μέγιστο ποσό που μπορεί να αποστείλει ο εντολέας ενός εμβάσματος και να παραλάβει ο δικαιούχος του, ανά Έμβασμα δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ (€600,00).
  • Το μέγιστο σωρευτικό ποσό (ανεξαρτήτως του αριθμού συναλλαγών) που μπορεί να αποστείλει συγκεκριμένος εντολέας προς συγκεκριμένο δικαιούχο, εντός τριών (3) εικοσιτετραώρων, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ΧΙΛΙΑ ΕΥΡΩ (€1.000,00).
  • Το μέγιστο σωρευτικό ποσό (ανεξαρτήτως του αριθμού συναλλαγών) που μπορεί παραλάβει συγκεκριμένος δικαιούχος, εντός τριών (3) εικοσιτετραώρων, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ΧΙΛΙΑ ΕΥΡΩ (€1.000,00).
  • Το μέγιστο σωρευτικό ποσό (ανεξαρτήτως του αριθμού συναλλαγών) που μπορεί να αποστείλει συγκεκριμένος εντολέας, εντός ενός (1) έτους, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ (€15.000,00).
  • Το μέγιστο σωρευτικό ποσό (ανεξαρτήτως του αριθμού συναλλαγών) που μπορεί να παραλάβει συγκεκριμένος δικαιούχος, εντός ενός (1) έτους, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ (€15.000,00).
Μπορώ να ζητήσω ακύρωση / επιστροφή εμβάσματος που έχω αποστείλει;

Ναι.Ενώ έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αποστολής μετρητών, ο εντολέας μπορεί να ζητήσει την επιστροφή τους / ακύρωση της αποστολής. Βασική προϋπόθεση για επιστροφή των μετρητών αποτελεί να μην έχουν παραληφθεί από τον δικαιούχο. Ο εντολέας, θα πρέπει να γνωρίζει τον Κωδικό Αναφοράς της συναλλαγής για την οποία επιθυμεί την επιστροφή, και έχοντας μαζί του την ταυτότητα ή το διαβατήριό του να ενημερώσει σχετικά τον αντιπρόσωπο  της Tora (Ο Κωδικός Αναφοράς αναγράφεται στο αντίγραφο της απόδειξης πελάτη που παραλαμβάνεται κατά την αποστολή).

Εάν ο χρόνος που έχει παρέλθει από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποστολής, όπως αναγράφεται στην απόδειξη της αποστολής, είναι μικρότερος των 15 λεπτών,και η διαδικασία της επιστροφής γίνεται στο ίδιο σημείο εξυπηρέτησης με αυτό που είχε γίνει η αποστολή, τότε στον εντολέα επιστρέφεται τόσο το ποσό των μετρητών που στάλθηκαν όσο και τα καταβληθέντα έξοδα παροχής της υπηρεσίας των 4,5€.

Εάν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των 15 λεπτών, τότε ο εντολέας έχει την δυνατότητα να λάβει μόνο το ποσό των μετρητών που στάλθηκαν αλλά όχι και τα έξοδα παροχής της υπηρεσίας που είχε καταβάλει κατά την αποστολή. H επιστροφή μετά το πέρας των 15 λεπτών από την στιγμή που πραγματοποιήθηκε η αποστολή, μπορεί να πραγματοποιηθεί και από διαφορετικό πιστοποιημένο σημείο εξυπηρέτησης από αυτό που πραγματοποιήθηκε η αποστολή.

Κατά την διαδικασία παραλαβής εμβάσματος ενημερώθηκα από τον Αντιπρόσωπο της Tora, ότι τα στοιχεία δικαιούχου δεν ταυτίζονται με αυτά της ταυτότητάς ή του διαβατηρίου μου. Τι πρέπει να γίνει προκειμένου να μπορέσω να παραλάβω τα μετρητά που μου έχουν αποσταλεί;

Εφόσον προκύψει ότι τα στοιχεία του δικαιούχου του εμβάσματος, που είναι καταχωρημένα στα συστήματά μας, δεν ταυτίζονται με τα στοιχεία του ταυτοτικού σας στοιχείου (ταυτότητα ή διαβατήριο) που έχετε παραδώσει στον Αντιπρόσωπο της Tora, ο υπάλληλος που θα σας ενημερώσει  ότι δεν μπορεί να σας παραδοθεί το έμβασμα.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ενημερώσετε τον εντολέα να μεταβεί σε ένα Αντιπρόσωπο της Tora και να ζητήσει την τροποποίηση των στοιχείων του δικαιούχου στο έμβασμα που σας έχει αποστείλει. Προσοχή, τα στοιχεία δικαιούχου που θα αναφέρει ο εντολέας του εμβάσματος θα πρέπει να ταυτίζονται επακριβώς με τα αντίστοιχα στοιχεία του ταυτοτικού σας στοιχείου (ταυτότητα ή διαβατήριο).

Μπορώ να τροποποιήσω τα στοιχεία του δικαιούχου ενός εμβάσματος που έχω ήδη αποστείλει;

Ο εντολέας ενός εμβάσματος είναι ο μοναδικός που έχει την δυνατότητα να πραγματοποιήσει τροποποίηση των στοιχείων του δικαιούχου, για έμβασμα που έχει αποστείλει. Για την αλλαγή των στοιχείων του δικαιούχου, ο εντολέας έχοντας μαζί του την ταυτότητα ή το διαβατήριό του πρέπει να επισκεφτεί ένα πιστοποιημένο σημείο εξυπηρέτησης της tora (Αντιπρόσωπος tora)και να αιτηθεί την τροποποίηση στοιχείων δικαιούχου, γνωρίζοντας τον Κωδικό Αναφοράς του εμβάσματος που είχε στείλει.

Γιατί δεν μου επιστράφηκαν τα έξοδα παροχής της υπηρεσίας, όταν ζήτησα επιστροφή εμβάσματος;

Όταν ζητηθεί η επιστροφή / ακύρωση εμβάσματος που έχετε αποστείλει, προκειμένου να επιστραφούν πλέον των μετρητών που στείλατε και τα έξοδα παροχής της υπηρεσίας που είχατε καταβάλει ως εντολέας κατά την αποστολή του εμβάσματος, το αίτημα για επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί:

  1. εντός 15 λεπτών από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποστολής, και
  2. να διενεργηθεί στο ίδιο κατάστημα από όπου έχετε αποστείλει το έμβασμα.

Εάν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των 15 λεπτών, τότε δεν σας επιστρέφονται τα έξοδα παροχής της υπηρεσίας, παρά μόνο το ποσό του εμβάσματος που είχατε αποστείλει, ενώ η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί σε οποιοδήποτε πιστοποιημένο σημείο διάθεσης (αδειοδοτημένο πρακτορείο).

Για να πραγματοποιήσει ο εντολέας επιστροφή του εμβάσματος θα πρέπει να γνωρίζει τον Κωδικό Αναφοράς ώστε να ενημερώσει αντίστοιχα τον πράκτορα.

Έχασα την απόδειξη αποστολής εμβάσματος στην οποία αναγραφόταν ο Κωδικός Αναφοράς της συναλλαγής μου. Πώς μπορώ να ανακτήσω τον Κωδικό Αναφοράς;

Για την ασφάλεια των εμβασμάτων που στέλνουν οι πελάτες μας, ο μοναδικός Κωδικός Αναφοράς εκάστοτε συναλλαγής αναγράφεται μόνο στην απόδειξη πελάτη που παραλαμβάνεται κατά την αποστολή του εμβάσματος. Κανένας αντιπρόσωπος ή άλλος υπάλληλος σημείου εξυπηρέτησης της tora δεν μπορεί να έχει πρόσβαση σε μοναδικό Κωδικό Αναφοράς οποιασδήποτε συναλλαγής.

Για την ανάκτηση του Κωδικού Αναφοράς ενός εμβάσματος θα πρέπει να καλέσετε το κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης πελατών της tora στο 210-7762000. Μετά την ταυτοποίησή σας, ο μοναδικός Κωδικός Αναφοράς του εμβάσματος που είχατε στείλει θα σας αποσταλεί με SMS στον αριθμό κινητής τηλεφωνίας που είχατε δηλώσει κατά τη διαδικασίας αποστολής του εμβάσματος.

Το σημείο εξυπηρέτησης με ενημέρωσε ότι δεν διαθέτει το ποσό του εμβάσματος που ζήτησα να παραλάβω. Που μπορώ να απευθυνθώ για να παραλάβω τα χρήματα του εμβάσματος που μου έχει αποσταλεί;

Σε περίπτωση που έχετε επισκεφτεί ένα ή περισσότερα σημεία εξυπηρέτησης και δεν ήταν δυνατή η παραλαβή των χρημάτων που σας έχουν αποσταλεί, παρακαλείστε όπως καλέσετε στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της tora, προκειμένου να σας κατευθύνουν σε σημείο όπου θα μπορέσετε να εξυπηρετηθείτε. Τηλέφωνο εξυπηρέτησης: 210 – 7762000.

Ανανέωση χρόνου ομιλίας / internet

Πως αναγνωρίζω τα σημεία που μπορώ να κάνω «Ανανέωση Χρόνου Ομιλίας / Internet»;

Μπορείτε να ζητήσετε έκδοση κάρτας ανανέωσης χρόνου ομιλίας ή ιντερνετ σε επιλεγμένα συνεργαζόμενα καταστήματα/επιχειρήσεις καθώς και σε καταστήματα του ΟΠΑΠ με το σήμα tora. Δείτε τα σημεία εδώ.

Γιατί να απευθυνθώ σε σημείο της tora για την «Ανανέωση Χρόνου Ομιλίας / Internet»;
  • Επειδή τα σημεία tora είναι παντού και σίγουρα κάποιο από αυτά δίπλα σας.
  • Επειδή στα σημεία tora υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα κωδικών ανανέωσης χρόνου από όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της αγοράς.
Μπορώ να πληρώσω με κάρτα την συναλλαγή μου;

Η αγορά καρτών ανανέωσης χρόνου ομιλίας & internet διενεργείται μόνο με μετρητά.

Κατα την διενέργεια της συναλλαγής δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για τον καταναλωτή πέραν της αξίας της κάρτας που έχει επιλέξει.

Σε περίπτωση προβλήματος χρήσης της κάρτας ανανέωσης χρόνου, σε ποιόν απευθύνομαι;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα χρήσης της κάρτας, θα πρέπει να απευθύνεστε στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης του παρόχου που αναγράφεται στην απόδειξή σας (π.χ. Cosmote, Vodafone κ.λ.π.)

Μπορώ να ακυρώσω μια εντολή που έδωσα για έκδοση κάρτας Ανανέωσης Χρόνου;

Η εντολή έκδοσης κάρτας «Ανανέωσης Χρόνου Ομιλίας/Internet» (εφόσον έχει ολοκληρωθεί) δεν ακυρώνεται σε καμία περίπτωση.

Για ποιες εταιρείες τηλεφωνίας / internet μπορώ να κάνω «Ανανέωση Χρόνου» στα σημεία της tora;

Παρέχουμε κωδικούς ανανέωσης χρόνου σχεδόν για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών παρόχων της αγοράς. Δείτε εδώ τον αναλυτικό κατάλογο των παρεχόμενων καρτών.