Βρες εδώ τις απαντήσεις στις απορίες σου για τις υπηρεσίες tora. Μπορείς, επίσης, να μας στείλεις κάθε άλλο σχετικό ερώτημα που σε απασχολεί στο talk@tora.gr ή να συμπληρώσεις τη σχετική φόρμα επικοινωνίας.

Πληρωμή Λογαριασμών

Πως αναγνωρίζω τα σημεία που μπορώ να διενεργήσω «Πληρωμή Λογαριασμών» μέσω της tora;

Τα σημεία tora έχουν σήμανση  με το λογότυπο της tora αναρτημένο σε εμφανές σημείο. Κάθε σημείο εξυπηρέτησης έχει πιστοποιηθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος ως αντιπρόσωπος της Tora Wallet. Βρείτε όλα τα σημεία εξυπηρέτησης tora εδώ.

Γιατί να χρησιμοποίησω την «Πληρωμή Λογαριασμών» μέσω της Tora;
  • Μπορείτε να πληρώσετε όλες τις ημέρες της εβδομάδας, αξιοποιώντας το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων ΟΠΑΠ / σημεία tora που παρέχουν την υπηρεσία (απογεύματα & Σαββατοκύριακα).
  • Μπορείτε να πληρώσετε ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς, ή και να πληρώσετε άλλο ποσό από αυτό που αναγράφεται στον λογαριασμό σας.
  • Οι πληρωμές λογαριασμών που πραγματοποιούνται με κάρτα, προσμετρώνται αυτόματα στο χτίσιμο του αφορολόγητου σας (εξαιρούνται οι πληρωμές οφειλών δημοσίου και ασφαλιστικών ταμείων).
  • Οι συναλλαγές σας πραγματοποιούνται εύκολα και γρήγορα με την ασφάλεια και την εγγύηση της Τora Wallet (μέλους του Ομίλου ΟΠΑΠ), αδειοδοτημένου Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος από την Τράπεζα της Ελλάδος.
Ποια είναι η χρέωσή μου για την υπηρεσία «Πληρωμής Λογαριασμών»;

Η προμήθεια που πληρώνετε για την υπηρεσία Πληρωμής Λογαριασμών της Tora είναι €1.00 ανά συναλλαγή, ανεξάρτητα του τρόπου πληρωμής (μετρητά ή κάρτα).

Μπορώ να πληρώσω με κάρτα;

Μπορείτε να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας με μετρητά ή με χρήση οποιασδήποτε κάρτας πληρωμής (πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης). Υποστηρίζονται και οι ανέπαφες συναλλαγές.

Ποιες συναλλαγές προσμετρώνται στο αφορολόγητο;

Η δυνατότητα πληρωμής των λογαριασμών σας με κάρτα, σας επιτρέπει να χτίζετε το αφορολόγητο σας αυτόματα χωρίς να απαιτείται καμία επιπλέον ενέργεια απο εσάς.

Στο χτίσιμο του αφορολόγητου προσμετρώνται όλες οι κατηγορίες πληρωμών της Τora (Ενέργεια, Ύδρευση, Ασφάλειες, Τηλεπικοινωνίες) εκτός από τις Οφειλές Δημοσίου και των Ασφαλιστικών Ταμείων (ΕΦΚΑ, ΚΕΑΟ).

Στο χτίσιμο του αφορολόγητου δεν προσμετρώνται οι πληρωμές λογαριασμών που διενεργούνται με μετρητά.

 

Μπορώ να πληρώσω ληγμένους λογαριασμούς ή διαφορετικό ποσό του αναγραφόμενου στο λογαριασμό μου;

Μπορείτε να πληρώσετε τους λογαριασμούς που έχουν λήξει (εις γνώση σας ότι είναι εκπρόθεσμος ο λογαριασμός) ή να πληρώσετε οποιοδήποτε ποσό επιθυμείτε, μεγαλύτερο ή μικρότερο (μερική πληρωμή), εκτός εάν θέτει περιορισμό ο ίδιος ο οργανισμός.

Πότε ενημερώνεται ο οργανισμός με την πληρωμή μου;

Ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών του οργανισμού ενημερώνεται το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα (οι εντολές πληρωμής που λαμβάνονται μετά τις 14:00 εργάσιμων ημερών, εκτελούνται την επόμενη εργάσιμη).

Ποια στοιχεία χρειάζομαι για να πληρώσω τον λογαριασμό μου σε σημείο της tora;

Απαραίτητα για την διεκπεραίωση εντολής πληρωμής του λογαριασμού σας είναι ο κωδικός πληρωμής ή το barcode που αναγράφεται στο σχετικό έντυπο/ειδοποιητήριο πληρωμής καθώς και η καταχώριση του τηλεφωνικού αριθμού σας. Ο τηλεφωνικός αριθμός σας καταχωρείται για την περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα με την συναλλαγή και θα χρειαστεί να επικοινωνήσει η Tora Wallet μαζί σας.

Μπορώ να ακυρώσω την συναλλαγή μου;

Η εντολή Πληρωμής Λογαριασμού, εφόσον έχει αποσταλλεί στον δικαιούχο οργανισμό, δεν ακυρώνεται. Για οποιοδήποτε τέτοιο αίτημα, θα πρέπει να επικοινωνείτε απευθείας με τον Οργανισμό.

Μπορώ να πληρώσω τις οφειλές μου προς το δημόσιο?

Μπορείτε να πληρώσετε βεβαιωμένες οφειλές δημοσίου καθώς και δόσεις ληξιπρόθεμων οφειλών, συμπεριλαμβανομένων των ρυθμίσεων.

Οι εντολές πληρωμής για τις οφειλές και ρυθμίσεις δημοσίου, θα πρέπει να διενεργούνται μέχρι και τις 14.00 της ημερομηνίας λήξης της οφειλής/δόσης ρύθμισης.

 

Υπάρχει όριο στο ποσό που θέλω να πληρώσω;

Υπάρχει ανώτατο όριο ανά συναλλαγή στην υπηρεσία πληρωμής λογαριασμών της Tora, όπως αυτό ορίζεται από το θεσμικό και εποπτικό πλαίσιο.

  • Για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείτε με μετρητά , το ανώτατο ποσό πληρωμής διαμορφώνεται στα 1.000€ – δεν συνυπολογίζεται το ποσό προμήθειας 1€.
  • Για συναλλαγή προς ασφάλιστικές εταιρείες, το ανώτατο όριο πληρωμής των 1.000€ ισχύει για όλες τις μεθόδους πληρωμών (μετρητά και κάρτα) – δεν συνυπολογίζεται το ποσό προμήθειας 1€.

Μεταφορά χρημάτων

Ποια είναι η διαδικασία για την αποστολή μετρητών;

Η υπηρεσία Μεταφορά χρημάτων της Tora εξυπηρετεί αποστολή/ παραλαβή εμβασμάτων εντός Ελλάδος (Αποστολή & Παραλαβή χρημάτων από πιστοποιημένο Αντιπρόσωπο της tora).

  1. Για την αποστολή του εμβάσματος, προσερχόμενος σε ένα σημείο εξυπηρέτησης της tora θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα εν ισχύ έγγραφο ταυτοποίησής σας.
  2. Ενημερώστε τον υπάλληλο για το ποσό που επιθυμείτε να στείλετε, το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη και τα λοιπά στοιχεία που θα σας ζητηθούν.
  3. Παραδώστε στον υπάλληλο το έγγραφο ταυτοποίησής σας καθώς και το ποσό που επιθυμείτε να μεταφέρετε μαζί με τα έξοδα της υπηρεσίας, σε μετρητά. Ο υπάλληλος θα εκδώσει απόδειξη της συναλλαγής εις διπλούν, ζητώντας να υπογράψετε και να του παραδώσετε το Αντίγραφο Αντιπροσώπου.
  4. Κρατήστε την απόδειξη αποστολής του εμβάσματος (Αντίγραφο Πελάτη) στην οποία αναγράφεται ο μοναδικός 10-ψήφιος κωδικός αναφοράς, που είναι απαραίτητος για την παραλαβή των χρημάτων από τον παραλήπτη.
  5. Επικοινωνήστε στον παραλήπτη τον μοναδικό 10-ψήφιο κωδικό αναφοράς του εμβάσματος καθώς και το ποσό που του έχετε αποστείλει.
Ποια είναι η διαδικασία για την παραλαβή μετρητών;

Η υπηρεσία Μεταφορά χρημάτων της Tora εξυπηρετεί αποστολή/ παραλαβή εμβασμάτων εντός Ελλάδος (Αποστολή & Παραλαβή χρημάτων από πιστοποιημένο Αντιπρόσωπο της tora).

  1. Για την παραλαβή του εμβάσματος σας, προσερχόμενος σε ένα σημείο εξυπηρέτησης της tora θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα εν ισχύ έγγραφο ταυτοποίησής σας.
  2. Ενημερώστε τον υπάλληλο για το ποσό που πρόκειται να παραλάβετε, αναφέροντας τον σχετικό 10-ψήφιο Κωδικό Αναφοράς που σας γνωστοποίησε ο αποστολέας των χρημάτων, καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία που θα σας ζητηθούν. Παράλληλα, παραδώστε στον υπάλληλο το έγγραφο ταυτοποίησής σας
  3. Ο υπάλληλος θα εκδώσει απόδειξη της συναλλαγής εις διπλούν. Υπογράψτε και επιστρέψτε το αντίγραφο Αντιπροσώπου.
  4. Ο υπάλληλος θα σας παραδώσει σε μετρητά, το ποσό που σας έχει αποσταλεί.
Ποια είναι τα αποδεκτά έγγραφα ταυτοποίησης για την αποστολή ή την παραλαβή ενός εμβάσματος;

Για την αποστολή ή παραλαβή ενός εμβάσματος, θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα από τα ακόλουθα έγγραφα ταυτοποίησής σας:

  • Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας
  • Διαβατήριο σε ισχύ
  • Δελτίο ταυτότητας υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας και στις Ένοπλες Δυνάμεις
  • Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς
  • Δελτίο ταυτότητας κράτους μέλους της ΕΕ
  • Άδεια Διαμονής Αναγνωρισμένου πρόσφυγα
  • Άδεια παραμονής αλλοδαπού (πρέπει να φέρει σφραγίδα: Ανθρωπιστικοί λόγοι, Επικουρική προστασία, πρόσφυγας)
  • Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Αλλοδαπού Πολιτικού Φυγάδα (κίτρινο)
Ποια είναι η χρέωση της υπηρεσίας;

Για τα εμβάσματα τα έξοδα παροχής της υπηρεσίας είναι 4,5€ ανά συναλλαγή,τα οποία τα επιβαρύνεται εξ ολοκλήρου ο εντολέας κατά την αποστολή των μετρητών.

Υπάρχουν περιορισμοί στα ποσά των εμβασμάτων που μπορώ να αποστείλω ή να παραλάβω;

Ισχύουν οι ακόλουθοι ειδικοί όροι, σχετικά με τα ποσά που μπορούν να αποσταλούν από εντολείς εμβασμάτων και να παραληφθούν από δικαιούχους εμβασμάτων:

  • Το μέγιστο ποσό που μπορεί να αποστείλει ο εντολέας ενός εμβάσματος και να παραλάβει ο δικαιούχος του, ανά Έμβασμα δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ΕΞΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ (€600,00).
  • Το μέγιστο σωρευτικό ποσό (ανεξαρτήτως του αριθμού συναλλαγών) που μπορεί να αποστείλει συγκεκριμένος εντολέας προς συγκεκριμένο δικαιούχο, εντός τριών (3) εικοσιτετραώρων, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ΧΙΛΙΑ ΕΥΡΩ (€1.000,00).
  • Το μέγιστο σωρευτικό ποσό (ανεξαρτήτως του αριθμού συναλλαγών) που μπορεί παραλάβει συγκεκριμένος δικαιούχος, εντός τριών (3) εικοσιτετραώρων, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ΧΙΛΙΑ ΕΥΡΩ (€1.000,00).
  • Το μέγιστο σωρευτικό ποσό (ανεξαρτήτως του αριθμού συναλλαγών) που μπορεί να αποστείλει συγκεκριμένος εντολέας, εντός ενός (1) έτους, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ (€15.000,00).
  • Το μέγιστο σωρευτικό ποσό (ανεξαρτήτως του αριθμού συναλλαγών) που μπορεί να παραλάβει συγκεκριμένος δικαιούχος, εντός ενός (1) έτους, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ (€15.000,00).
Μπορώ να ζητήσω ακύρωση / επιστροφή εμβάσματος που έχω αποστείλει;

Ναι. Ενώ έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αποστολής μετρητών, ο εντολέας μπορεί να ζητήσει την επιστροφή τους / ακύρωση της αποστολής. Βασική προϋπόθεση για επιστροφή των μετρητών αποτελεί να μην έχουν παραληφθεί από τον δικαιούχο. Ο εντολέας, θα πρέπει να γνωρίζει τον Κωδικό Αναφοράς της συναλλαγής για την οποία επιθυμεί την επιστροφή, και έχοντας μαζί του την ταυτότητα ή το διαβατήριό του να ενημερώσει σχετικά τον αντιπρόσωπο της Tora (Ο Κωδικός Αναφοράς αναγράφεται στο αντίγραφο της απόδειξης πελάτη που παραλαμβάνεται κατά την αποστολή).

Εάν ο χρόνος που έχει παρέλθει από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποστολής, όπως αναγράφεται στην απόδειξη της αποστολής, είναι μικρότερος των 15 λεπτών,και η διαδικασία της επιστροφής γίνεται στο ίδιο σημείο εξυπηρέτησης με αυτό που είχε γίνει η αποστολή, τότε στον εντολέα επιστρέφεται τόσο το ποσό των μετρητών που στάλθηκαν όσο και τα καταβληθέντα έξοδα παροχής της υπηρεσίας των 4,5€.

Εάν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των 15 λεπτών, τότε ο εντολέας έχει την δυνατότητα να λάβει μόνο το ποσό των μετρητών που στάλθηκαν αλλά όχι και τα έξοδα παροχής της υπηρεσίας που είχε καταβάλει κατά την αποστολή. H επιστροφή μετά το πέρας των 15 λεπτών από την στιγμή που πραγματοποιήθηκε η αποστολή, μπορεί να πραγματοποιηθεί και από διαφορετικό πιστοποιημένο σημείο εξυπηρέτησης από αυτό που πραγματοποιήθηκε η αποστολή.

Κατά την διαδικασία παραλαβής εμβάσματος ενημερώθηκα από τον Αντιπρόσωπο της Tora, ότι τα στοιχεία δικαιούχου δεν ταυτίζονται με αυτά της ταυτότητάς ή του διαβατηρίου μου. Τι πρέπει να γίνει προκειμένου να μπορέσω να παραλάβω τα μετρητά που μου έχουν αποσταλεί;

Εφόσον προκύψει ότι τα στοιχεία του δικαιούχου του εμβάσματος, που είναι καταχωρημένα στα συστήματά μας, δεν ταυτίζονται με τα στοιχεία του ταυτοτικού σας στοιχείου (ταυτότητα ή διαβατήριο) που έχετε παραδώσει στον Αντιπρόσωπο της Tora, ο υπάλληλος που θα σας ενημερώσει ότι δεν μπορεί να σας παραδώσει το έμβασμα.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ενημερώσετε τον εντολέα να μεταβεί σε ένα Αντιπρόσωπο της Tora και να ζητήσει την τροποποίηση των στοιχείων του δικαιούχου στο έμβασμα που σας έχει αποστείλει. Προσοχή, τα στοιχεία δικαιούχου που θα αναφέρει ο εντολέας του εμβάσματος θα πρέπει να ταυτίζονται επακριβώς με τα αντίστοιχα στοιχεία του ταυτοτικού σας στοιχείου (ταυτότητα ή διαβατήριο).

Μπορώ να τροποποιήσω τα στοιχεία του δικαιούχου ενός εμβάσματος που έχω ήδη αποστείλει;

Ο εντολέας ενός εμβάσματος είναι ο μοναδικός που έχει την δυνατότητα να πραγματοποιήσει τροποποίηση των στοιχείων του δικαιούχου, για έμβασμα που έχει αποστείλει. Για την αλλαγή των στοιχείων του δικαιούχου, ο εντολέας έχοντας μαζί του την ταυτότητα ή το διαβατήριό του πρέπει να επισκεφτεί ένα πιστοποιημένο σημείο εξυπηρέτησης της tora (Αντιπρόσωπος tora)και να αιτηθεί την τροποποίηση στοιχείων δικαιούχου, γνωρίζοντας τον Κωδικό Αναφοράς του εμβάσματος που είχε στείλει.

Γιατί δεν μου επιστράφηκαν τα έξοδα παροχής της υπηρεσίας, όταν ζήτησα επιστροφή εμβάσματος;

Όταν ζητηθεί η επιστροφή / ακύρωση εμβάσματος που έχετε αποστείλει, προκειμένου να επιστραφούν πλέον των μετρητών που στείλατε και τα έξοδα παροχής της υπηρεσίας που είχατε καταβάλει ως εντολέας κατά την αποστολή του εμβάσματος, το αίτημα για επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί:

  1. εντός 15 λεπτών από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποστολής, και
  2. να διενεργηθεί στο ίδιο κατάστημα από όπου έχετε αποστείλει το έμβασμα.

Εάν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των 15 λεπτών, τότε δεν σας επιστρέφονται τα έξοδα παροχής της υπηρεσίας, παρά μόνο το ποσό του εμβάσματος που είχατε αποστείλει, ενώ η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί σε οποιοδήποτε πιστοποιημένο σημείο διάθεσης (αδειοδοτημένο πρακτορείο).

Για να πραγματοποιήσει ο εντολέας επιστροφή του εμβάσματος θα πρέπει να γνωρίζει τον Κωδικό Αναφοράς ώστε να ενημερώσει αντίστοιχα τον πράκτορα.

Έχασα την απόδειξη αποστολής εμβάσματος στην οποία αναγραφόταν ο Κωδικός Αναφοράς της συναλλαγής μου. Πώς μπορώ να ανακτήσω τον Κωδικό Αναφοράς;

Για την ασφάλεια των εμβασμάτων που στέλνουν οι πελάτες μας, ο μοναδικός Κωδικός Αναφοράς της εκάστοτε συναλλαγής αναγράφεται μόνο στην απόδειξη πελάτη που παραλαμβάνεται κατά την αποστολή του εμβάσματος. Κανένας αντιπρόσωπος ή άλλος υπάλληλος σημείου εξυπηρέτησης της tora δεν μπορεί να έχει πρόσβαση σε μοναδικό Κωδικό Αναφοράς οποιασδήποτε συναλλαγής.

Για την ανάκτηση του Κωδικού Αναφοράς ενός εμβάσματος θα πρέπει να καλέσετε το κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης πελατών της tora στο 210-7762000. Μετά την ταυτοποίησή σας, ο μοναδικός Κωδικός Αναφοράς του εμβάσματος που είχατε στείλει θα σας αποσταλεί με SMS στον αριθμό κινητής τηλεφωνίας που είχατε δηλώσει κατά τη διαδικασίας αποστολής του εμβάσματος.

Το σημείο εξυπηρέτησης με ενημέρωσε ότι δεν διαθέτει το ποσό του εμβάσματος που ζήτησα να παραλάβω. Που μπορώ να απευθυνθώ για να παραλάβω τα χρήματα του εμβάσματος που μου έχει αποσταλεί;

Σε περίπτωση που έχετε επισκεφτεί ένα ή περισσότερα σημεία εξυπηρέτησης και δεν ήταν δυνατή η παραλαβή των χρημάτων που σας έχουν αποσταλεί, παρακαλείστε όπως καλέσετε στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της tora, προκειμένου να σας κατευθύνουν σε σημείο όπου θα μπορέσετε να εξυπηρετηθείτε. Τηλέφωνο εξυπηρέτησης: 210 – 7762000.

Ανανέωση χρόνου ομιλίας / internet

Από που μπορώ αγοράσω κάρτα «Ανανέωσης Χρόνου Ομιλίας/ Internet»;

Μπορείτε να ζητήσετε έκδοση κάρτας ανανέωσης χρόνου ομιλίας ή internet σε επιλεγμένα συνεργαζόμενα καταστήματα/επιχειρήσεις καθώς και σε καταστήματα του ΟΠΑΠ με το σήμα tora. Δείτε τα σημεία εδώ.

Γιατί να αγοράσω κάρτα Ανανέωσης Χρόνου ομιλίας/ internet από σημείο της tora;
  • Επειδή τα σημεία tora είναι παντού και σίγουρα κάποιο από αυτά δίπλα σας.
  • Επειδή στα σημεία tora υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα κωδικών ανανέωσης χρόνου από όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της αγοράς.
Μπορώ να πληρώσω με κάρτα;

Η αγορά καρτών ανανέωσης χρόνου ομιλίας & internet διενεργείται μόνο με μετρητά.

Κατα την διενέργεια της συναλλαγής δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για εσάς πέραν της αξίας της κάρτας που έχετε επιλέξει.

Τι μπορώ να κάνω αν αντιμετωπίσω πρόβλημα με τη χρήση της κάρτας ανανέωσης χρόνου;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα χρήσης της κάρτας, θα πρέπει να απευθύνεστε στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης του παρόχου που αναγράφεται στην απόδειξή σας (π.χ. Cosmote, Vodafone, Wind κ.λ.π.)

Μπορώ να ακυρώσω μια συναλλαγή έκδοσης κάρτας Ανανέωσης Χρόνου;

Η εντολή έκδοσης κάρτας «Ανανέωσης Χρόνου Ομιλίας/Internet» (εφόσον έχει ολοκληρωθεί) δεν δύναται να ακυρωθεί σε καμία περίπτωση.

Για ποιες εταιρείες τηλεφωνίας / internet μπορώ να αγοράσω «Ανανέωση Χρόνου»;

Παρέχουμε κωδικούς ανανέωσης χρόνου σχεδόν για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών παρόχων της αγοράς. Δείτε εδώ τον αναλυτικό κατάλογο των παρεχόμενων καρτών.

Αποστολές δεμάτων και φακέλων, Παραλαβές Online Αγορών, Επιστροφές αγορών σε e-shops

Ποιες υπηρεσίες ταχυμεταφορών προσφέρονται στα καταστήματα ΟΠΑΠ;

Η Εταιρεία μας Tora Direct, σε συνεργασία με την εταιρεία Cleverpoint η οποία έχει μεγάλη εμπειρία στην αγορά ταχυμεταφορικών υπηρεσιών, προσφέρει μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της τις παρακάτω υπηρεσίες:

  • Παραλαβή δεμάτων ή φακέλων (που έχουν αποσταλεί είτε μέσω άλλου σημείου Cleverpoint, είτε μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων),
  • Επιστροφή αγορών που έχουν διενεργηθεί σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
  • Αποστολή δεμάτων ή φακέλων προς οποιοδήποτε προορισμό.
Πως αναγνωρίζω τα σημεία ΟΠΑΠ που προσφέρουν τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών ;

Μπορείτε να δείτε ποια καταστήματα ΟΠΑΠ προσφέρουν τις υπηρεσίες αποστολής δεμάτων, παραλαβής on-line αγορών και επιστροφής σε e-shops πατώντας εδώ. Για την αναγνώριση των καταστημάτων ΟΠΑΠ που προσφέρουν τις ανωτέρω υπηρεσίες, τα καταστήματα διαθέτουν στην πρόσοψη τους διακριτικό αυτοκόλλητο των σημείων Cleverpoint.

Μπορώ να παραλάβω τις online αγορές μου σε ένα κατάστημα ΟΠΑΠ;

Κατά την ολοκλήρωση των αγορών σου από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείς να επιλέξεις να καταχωρήσεις μία διεύθυνση Cleverpointγια την παραλαβή τους. Αυτή η επιλογή σου δίνει τη δυνατότητα να παραλάβεις τις online αγορές σου από τα κατάστημα ΟΠΑΠ που προσφέρουν τις υπηρεσίες Cleverpoint. Ενδεικτικά, κάποια από τα πλεονεκτήματα που σου προσφέρει η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι τα κάτωθι:

  • Για να απαλλαγείς από το άγχος της αναμονής του Courier στην διεύθυνση σου
  • Για να παραλάβεις εσύ το δέμα σου σε ωράριο που δεν λειτουργούν οι εταιρείες Courier (ακόμη και Σαββατοκύριακα)
  • Επειδή θέλεις την ανωνυμία σου στην παραλαβή σου
  • Γιατί δεν είσαι διαθέσιμος όταν οι εταιρείες Courier λειτουργούν (έχεις νυκτερινή εργασία)
  • Δεν θέλεις να υποχρεωθείς σε κάποιον άλλον για να παραλάβει για λογαριασμό σου
  • Δεν θέλεις την επίσκεψη του Courier στον χώρο που διαμένεις
  • Χάνεις τα δέματα σου όταν εναποθέτονται σε κοινόχρηστους χώρους

Για την παραλαβή του της αγορών σου από ένα κατάστημα ΟΠΑΠ / σημείο Cleverpoint θα πρέπει να έχεις μαζί σου είτε τον μοναδικό κωδικό παραλαβής που έχεις λάβει από την Cleverpoint, είτε ένα εν ισχύ, έγγραφο ταυτοποίησής σου (Ταυτότητα ή Διαβατήριο).

Με την ταυτοποίηση του παραλήπτη και τον εντοπισμό του δέματος/φακέλου, ο υπάλληλος θα σε ενημερώσει αν απαιτείται πληρωμή (σε περίπτωση που το αντικείμενο έχει αποσταλεί με αντικαταβολή). Σε περίπτωση που απαιτείται πληρωμή αντικαταβολής, το αντίτιμο θα πρέπει να πληρωθεί μόνο με μετρητά και ο υπάλληλος θα εκδώσει την απόδειξη είσπραξης μετρητών και θα την παραδώσει μαζί με το δέμα/ φάκελο.

Για να βρεις το κοντινότερό σημείο ΟΠΑΠ που προσφέρει τις υπηρεσίες Cleverpoint επισκέψου το χάρτη με τα καταστήματα ΟΠΑΠ που προσφέρουν τις υπηρεσίες της tora, πατώντας εδώ.

Ποια είναι η χρέωση για την παραλαβή των online αγορών μου από ένα κατάστημα ΟΠΑΠ / σημείο Cleverpoint;

Η υπηρεσία παραλαβής των online αγορών σου από ένα κατάστημα ΟΠΑΠ προσφέρεται χωρίς χρέωση.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σου σε συνεργαζόμενο με την Cleverpoint ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις πληρωμή της αγοράς σου με αντικαταβολή στο σημείο παραλαβής. Η πληρωμή της αντικαταβολής θα πρέπει να διενεργηθεί μόνο με μετρητά στο σημείο παραλαβής (χωρίς επιπλέον έξοδα υπηρεσίας). Για να μάθεις τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα Cleverpoint πάτα εδώ.

Μπορώ να δηλώσω τη διεύθυνση οποιουδήποτε σημείου Cleverpoint ως σημείο παραλαβής της αγοράς μου;

Ναι, έχεις τη δυνατότητα να «αγοράσεις» αυτή την υπηρεσία και να τη χρησιμοποιήσεις από οποιοδήποτε e-shop της Ελλάδας & του εξωτερικού. Η διαδικασία είναι απλή:

  1. Εισέρχεσαι στην ιστοσελίδα shop.cleverpoint.gr
  2. Στο menu «Παραλαβή» καταχωρείς την περιοχή που σε ενδιαφέρει και σου εμφανίζει τον χάρτη με τα διαθέσιμα σημεία cleverpoint της συγκεκριμένης περιοχής.
  3. «Αγοράζεις» τη διεύθυνσης του σημείου που σε εξυπηρετεί. Η «αγορά διεύθυνσης Cleverpoint» κοστίζει 2,50€ ανά δέμα/παραγγελία (κάθε αγορά διεύθυνσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μία παραγγελία από οποιοδήποτε e-shop) και θα πρέπει να πληρωθεί στην ιστοσελίδα της Cleverpoint.
  4. Κατά το checkout της αγοράς σου σε οποιοδήποτε e-shop, ως διεύθυνση παραλαβής των δεμάτων σου, δηλώνεις τη διεύθυνση που μόλις αγόρασες, στο e-shop.
  5. To e-shop αποστέλλει την αγορά σου στο συγκεκριμένο σημείο Cleverpoint.
  6. Μόλις το δέμα σου παραδοθεί στο σημείο επιλογής σου, θα λάβεις ειδοποίηση (SMS στον αριθμό που έχεις δηλώσει) από την Cleverpoint ώστε να το παραλάβεις.
Πως θα ενημερωθώ για την άφιξη του δέματός μου;

Μόλις το δέμα σου φθάσει στο επιλεγμένο σημείο εξυπηρέτησης, αυτόματα θα σου αποσταλεί ενημερωτικό SMS ή email με έναν μοναδικό κωδικό για την παραλαβή του. Το μήνυμα περιλαμβάνει και πληροφορίες για το κατάστημα παραλαβής όπως διεύθυνση και ωράριο λειτουργίας.

Έχασα ή ξέχασα τον μοναδικό κωδικό (OTP) για την παραλαβή του δέματος μου. Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το e-shop που διενεργήσατε την παραγγελία σας ώστε να σας ξαναστείλει το μήνυμα με τον κωδικό.

Εναλλακτικά μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας με ταυτοποίηση του παραλήπτη στα στοιχεία που αναγράφονται στο voucher της αποστολής.

Πόση ώρα μετά τη λήψη του ενημερωτικού SMS μπορώ να παραλάβω το δέμα μου;

Καταναλωτές που αναμένουν να λάβουν δέμα ή φάκελο από ένα κατάστημα ΟΠΑΠ, λαμβάνουν ενημερωτικό μήνυμα είτε με SMS είτε με email, αμέσως μετά την άφιξη των αντικειμένων στο κατάστημα ΟΠΑΠ (παραλαμβάνονται από εταιρία Courier που τα μεταφέρει). Ο παραλήπτης του δέματος μπορεί να προσέλθει στο κατάστημα παραλαβής αμέσως μετά από τη λήψη του ενημερωτικού μηνύματος.

Στο SMS που παραλαμβάνει ο παραλήπτης του δέματος, περιέχει και τον μοναδικό κωδικό παραλαβής. Αν ο παραλήπτης έχει δηλώσει και email, η Cleverpoint αποστέλλει αναλυτικές οδηγίες για την παραλαβή καθώς και πληροφορίες για το κατάστημα που επέλεξες να εξυπηρετηθείς.

Με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα με την επιστροφή ή την παραλαβή μου;

Για την αμεσότερη εξυπηρέτηση σας σε περίπτωση που χρειαστείτε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την παραλαβή ή την επιστροφή σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με το κέντρο εξυπηρέτησης της Clever Services στο 2105755106.

Αποστολή Δεμάτων και Φακέλων

Ποιες υπηρεσίες ταχυμεταφορών προσφέρονται στα καταστήματα ΟΠΑΠ;

Η Εταιρία μας Tora Direct, σε συνεργασία με την εταιρία Cleverpoint η οποία έχει μεγάλη εμπειρία στην αγορά ταχυμεταφορικών υπηρεσιών, προσφέρει μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της τις παρακάτω υπηρεσίες:

  • Αποστολή (ταχυμεταφορά) δέματος ή φακέλου σε οποιαδήποτε διεύθυνση εντός και εκτός Ελλάδας,
  • Παραλαβή δεμάτων ή φακέλων (που έχουν αποσταλεί είτε μέσω άλλου σημείου Cleverpoint, είτε μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων),
  • Επιστροφή αγορών που έχουν διενεργηθεί σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
Πως αναγνωρίζω τα σημεία ΟΠΑΠ που προσφέρουν τις υπηρεσίες ταχυμεταφοράς και παραλαβής δεμάτων και φακέλων;

Μπορείτε να δείτε ποια καταστήματα ΟΠΑΠ προσφέρουν τις υπηρεσίες αποστολής / παραλαβής και επιστροφής δεμάτων και φακέλων πατώντας εδώ. Για την αναγνώριση των καταστημάτων που προσφέρουν τις ανωτέρω υπηρεσίες, τα καταστήματα διαθέτουν στην πρόσοψη τους διακριτικό αυτοκόλλητο των σημείων Cleverpoint.

Ποια είναι η διαδικασία αποστολής ενός δέματος από ένα κατάστημα ΟΠΑΠ;

Μπορείς να αποστείλεις μέσω ταχυμεταφοράς, σε οποιαδήποτε διεύθυνση εντός και εκτός Ελλάδος, φακέλους ή δέματα (έως 10 κιλά) από ένα κατάστημα ΟΠΑΠ που προσφέρει τις υπηρεσίες Cleverpoint. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποστολής απαιτούνται τα κάτωθι:

  1. Να έχεις μαζί σου ένα, εν ισχύ, έγγραφο ταυτοποίησής σου ώστε να καταγραφούν τα στοιχεία σου
  2. Να ενημερώσεις τον υπάλληλο του σημείου για:
    • Τη χώρα, την περιοχή και την διεύθυνση που επιθυμείς να αποσταλεί το δέμα σου,
    • Το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη,
    • Ένα τηλέφωνο επικοινωνίας,
    • Το περιεχόμενο του δέματος (ή του φακέλου).
  3. Να παραδώσεις στον υπάλληλο το σχετικό ποσό των εξόδων αποστολής σε μετρητά. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται αυτόματα από την πλατφόρμα της cleverpoint ανάλογα με τη χώρα και την περιοχή αποστολής του αντικειμένου.

Ο υπάλληλος του σημείου θα πρέπει να σας δώσει την απόδειξη παροχής υπηρεσιών και την απόδειξη είσπραξης μετρητών. Επίσης το σύστημα εκδίδει παραστατικό αποστολής δέματος (Αντίγραφο Πελάτη) που θα πρέπει να παραδοθεί στον αποστολέα, πάνω στο οποίο αναγράφεται και ο κωδικός αποστολής μέσω του οποίου μπορεί να παρακολουθεί την πορεία του αντικειμένου μέσω του της ιστοσελίδας της Cleverpoint. Εάν θέλεις να εντοπίσεις ένα αντικείμενο που έχεις αποστείλει μέσω ενός καταστήματος ΟΠΑΠ πάτα εδώ.

Κατά την χρήση των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς από καταστήματα ΟΠΑΠ θα λάβω ενημέρωση σχετικά με το tracking number ώστε να μπορώ να εντοπίσω που βρίσκεται το πακέτο μου μέχρι την παραλαβή του;

Κατά την αποστολή δεμάτων / φακέλων, με την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την πληρωμή της ταχυμεταφοράς, λαμβάνετε από τον υπάλληλο του σημείου παραστατικό “Voucher”, το οποίο αναγράφει τα στοιχεία αποστολής/παραλαβής καθώς και τον κωδικό αποστολής ο οποίος μπορεί χρησιμοποιηθεί και ως “tracking number” για τον εντοπισμό του δέματος σας. Ο εντοπισμός διενεργείται με καταχώρηση του κωδικού αποστολής “tracking number” εδώ.

Μέχρι τι μέγεθος και μέχρι πόσα κιλά μπορεί να είναι το δέμα αποστολής μου;

Από ένα κατάστημα ΟΠΑΠ, μπορείτε να στείλετε φακέλους ή δέματα μέχρι 10 κιλά (διάσταση περίπου 40x40x30 εκ.).

Σε περίπτωση που δεν μπορώ να παραλάβω το δέμα μου μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, μπορεί να παραλάβει άλλος το δέμα μου για εμένα;

Οι παραλαβές δεμάτων θα πρέπει να διενεργούνται από τους ίδιους τους παραλήπτες που αναγράφονται στο voucher αποστολής είτε με τον μοναδικό κωδικό παραλαβής, είτε με ταυτοποίηση. Εάν για κάποιο σπουδαίο λόγο δεν μπορείς να παραλάβεις το δέμα σου για τότε μπορεί να το παραλάβει ένα δικό σας άλλο άτομο το οποίο όμως είναι απαραίτητο να προσκομίσει τον μοναδικό προσωπικό κωδικό παραλαβής που έχετε λάβει μέσω SMS. Ο προσωπικός κωδικός παραλαβής, λειτουργεί σαν ψηφιακή υπογραφή για την παραλαβή.

Με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα με την αποστολή, την επιστροφή ή την παραλαβή μου;

Για την αμεσότερη εξυπηρέτηση σας σε περίπτωση που χρειαστείτε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την αποστολή, την παραλαβή ή την επιστροφή σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με το κέντρο εξυπηρέτησης της Clever Services στο 2105755106.

Επιστροφές σε e-Shops

Ποιες υπηρεσίες ταχυμεταφορών προσφέρονται στα καταστήματα ΟΠΑΠ;

Η Εταιρία μας Tora Direct, σε συνεργασία με την εταιρία Cleverpoint η οποία έχει μεγάλη εμπειρία στην αγορά ταχυμεταφορικών υπηρεσιών, προσφέρει μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της τις παρακάτω υπηρεσίες:

  • Παραλαβή δεμάτων ή φακέλων (που έχουν αποσταλεί είτε μέσω άλλου σημείου Cleverpoint, είτε μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων),
  • Επιστροφή αγορών που έχουν διενεργηθεί σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
Πως αναγνωρίζω τα σημεία ΟΠΑΠ που προσφέρουν τις υπηρεσίες παραλαβής δεμάτων και φακέλων;

Μπορείτε να δείτε ποια καταστήματα ΟΠΑΠ προσφέρουν τις υπηρεσίες παραλαβής και επιστροφής δεμάτων και φακέλων πατώντας εδώ. Για την αναγνώριση των καταστημάτων που προσφέρουν τις ανωτέρω υπηρεσίες, τα καταστήματα διαθέτουν στην πρόσοψη τους διακριτικό αυτοκόλλητο των σημείων Cleverpoint.

Το αντικείμενο που παρέλαβα δεν ήταν αυτό που παρήγγειλα ή το παρέλαβα αλλοιωμένο/καταστραμμένο. Μπορώ να το επιστρέψω στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο το αγόρασα;

Καταναλωτές που αγοράζουν προϊόντα από ηλεκτρονικά καταστήματα, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία επιστροφών αγορών από e-shops στα καταστήματα ΟΠΑΠ που προσφέρουν τις υπηρεσίες της Cleverpoint ώστε να επιστρέψουν τις αγορές τους.

Για την επιστροφή αντικειμένων που έχετε παραγγείλει από ηλεκτρονικά καταστήματα, μπορείτε να ακολουθήσετε μία από τις παρακάτω διαδικασίες:

  • Να καλέσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα που έγινε η παραγγελία και να αιτηθείτε επιστροφή του αντικειμένου από ένα σημείο Cleverpoint. Ο έμπορος θα πρέπει να σας δώσει ή να σας αποστείλει ένα κωδικό επιστροφής. Με τον συγκεκριμένο κωδικό θα επισκεφτείτε ένα κατάστημα ΟΠΑΠ που προσφέρει τις υπηρεσίες Cleverpoint και θα παραδώσετε συσκευασμένο το δέμα σας και τον κωδικό επιστροφής. Ο υπάλληλος του καταστήματος θα καταχωρήσει τα στοιχεία σας και τον κωδικό επιστροφής στο σύστημα. Το σύστημα αναγνωρίζει αν υπάρχει χρέωση για την συγκεκριμένη επιστροφή.
  • Σε περίπτωση που το ηλεκτρονικό κατάστημα συνεργάζεται με την Cleverpoint, μπορείτε να προέρθετε σε ένα κατάστημα ΟΠΑΠ που προσφέρει τις υπηρεσίες της Cleverpoint και να ενημερώσετε τον υπάλληλο για την επιλογή επιστροφής στο συγκεκριμένο e-shop. Ο υπάλληλος θα καταχωρίσει τα στοιχεία σας και θα επιλέξει τον έμπορο από τη λίστα με τα συνεργαζόμενα e-shops. Το σύστημα αναγνωρίζει αν υπάρχει χρέωση για την συγκεκριμένη επιστροφή.
  • Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα αντικείμενο σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν συνεργάζεται με την Cleverpoint και δεν έχετε το χρόνο να επικοινωνήσετε με το κατάστημα για να δηλώσετε την επιστροφή, μπορείτε πάντα να το επιστρέψετε χρησιμοποιώντας την υπηρεσία ταχυμεταφοράς (αποστολή δέματος). Η συγκεκριμένη υπηρεσία χρεώνει έξοδα χρήσης ανάλογα με τον τόπο και το μέγεθος του δέματος αποστολής.
Με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα με την επιστροφή ή την παραλαβή μου;

Για την αμεσότερη εξυπηρέτηση σας σε περίπτωση που χρειαστείτε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την αποστολή, την παραλαβή ή την επιστροφή σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με το κέντρο εξυπηρέτησης της Clever Services στο 2105755106.

Υπηρεσία Έκδοσης Εισιτηρίων

Πώς κλείνω εισιτήριο για μια παράσταση ή ένα Αθλητικό γεγονός;

Με επίσκεψη σε ένα πιστοποιημένο πρακτορείο ΟΠΑΠ το οποίο παρέχει την υπηρεσία έκδοσης εισιτηρίων

Πώς μπορώ να πληρώσω για την αγορά εισιτηρίου;

Στα καταστήματα μπορείς να πληρώσεις είτε με κάρτα (πιστωτική/χρεωστική) είτε με μετρητά.

Έχω κάποια επιβάρυνση όταν κάνω κράτηση εισιτηρίου;

H Προμήθεια (έξοδα παροχής) της υπηρεσίας κυμαίνεται από 1 έως 2 € ανά συναλλαγή (αγορά) επιπλέον της αξίας του εισιτηρίου.Τα έξοδα για κάθε γεγονός/εκδήλωση ορίζονται από τη διοργανώτρια εταιρεία (εταιρεία παραγωγής).

Μπορώ να επιλέξω θέσεις στην παράσταση που μ' ενδιαφέρει;

Δίνεται δυνατότητα επιλογής θέσης μόνο για εκδηλώσεις που διενεργούνται σε χώρους που υπάρχουν αριθμημένες θέσεις, πλην κάποιων εξαιρέσεων οι οποίες ορίζονται από τη Διοργανώτρια Εταιρεία (Εταιρεία Παραγωγής).

Μπορώ να αλλάξω την ώρα/τη μέρα/τη θέση ή να ακυρώσω το εισιτήριο μου;

Η υπηρεσία δεν παρέχει την δυνατότητα στον πελάτη να πραγματοποιήσει στο σημείο αλλαγή ή/και ακύρωση του εισιτηρίου. Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον διοργανωτή (Εταιρία Παραγωγής) του συγκεκριμένου γεγονότος/εκδήλωσης.

Τι κάνω αν χάσω το εισιτήριό μου

Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος να λάβει και να διατηρήσει το εισιτήριο της εκδήλωσης από την χρονική στιγμή που αυτό θα παραδοθεί σε αυτόν από τον υπάλληλο του σημείου και η Εταιρεία δεν ευθύνεται από εκείνο το χρονικό σημείο για οποιαδήποτε τυχόν απώλεια, κλοπή, αλλοίωση ή καταστροφή του εκδοθέντος εισιτηρίου εκδήλωσης ή για από οποιαδήποτε άλλη αιτία έναντι του πελάτη.

Ο πελάτης οφείλει να μεριμνά ώστε το εκδοθέν εισιτήριο να διατηρείται σε ευανάγνωστη και μη αλλοιωμένη μορφή προκειμένου να είναι δυνατός ο έλεγχος αυτού κατά την είσοδο του στο χώρο της εκδήλωσης.

Σε περίπτωση που χάσεις το εισιτήριό σου δεν υπάρχει δυνατότητα επανεκτύπωσης. Θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τη διοργανώτρια εταιρία του γεγονότος/εκδήλωσης ώστε να κινηθεί διαδικασία επανέκδοσης και παραλαβής από συγκεκριμένο σημείο.

Ποια είναι η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω σε περίπτωση ματαίωσης ή αναβολής Εκδήλωσης, με πρωτοβουλία του Διοργανωτή;

Σε περίπτωση ματαίωσης ή αναβολής εκδήλωσης με πρωτοβουλία του διοργανωτή (Εταιρία παραγωγής), η πελάτης θα πρέπει να έρθει σε επικοινωνία με την εξυπηρέτησης της Εταιρίας για την διερεύνηση (σε συνενόηση με τον διοργανωτή) πιθανής επιστροφής του σχετικού αντιτίμου του/των εισιτηρίου/ων. Τυχόν επιστροφή χρημάτων δεν συμπεριλαμβάνει την προμήθεια (έξοδα) που έχει πληρώσει ο πελάτης για τη χρήση της υπηρεσίας. Αποκλειστικά υπεύθυνος στην περίπτωση αυτή για την καταβολή οποιασδήποτε αποζημίωσης στον Πελάτη εκ της μη διεξαγωγής ή της αναβολής της διεξαγωγής της εκδήλωσης είναι ο εκάστοτε διοργανωτής (Εταιρία Παραγωγής).

Φόρτιση (Top Up) Ηλεκτρονικού Παικτικού Λογαριασμού

Πώς αναγνωρίζω τα σημεία που μπορώ να φορτίσω τον online παικτικό λογαριασμό μου μέσω της tora;

Τα καταστήματα ΟΠΑΠ που προσφέρουν τις υπηρεσίες της tora είναι σηματοδοτημένα με το λογότυπο της tora αναρτημένο σε εμφανές σημείο. Κάθε σημείο εξυπηρέτησης έχει πιστοποιηθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος ως αντιπρόσωπος της Tora Wallet. Βρείτε όλα τα σημεία εξυπηρέτησης tora εδώ .

Μπορώ να φορτίσω το Online παικτικό λογαριασμό μου χρησιμοποιώντας κάρτα;

Η πληρωμή σας στους online παικτικούς λογαριασμούς μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με μετρητά.

Πότε ενημερώνεται ο online παικτικός λογαριασμός μου με την πληρωμή μου;

Η εταιρεία, στην οποία διατηρείτε τον online παικτικό λογαριασμό σας, ενημερώνεται άμεσα – με την ολοκλήρωση της συναλλαγής σας στο κατάστημα.

Ποια στοιχεία χρειάζομαι για να ολοκληρώσω την φόρτιση (Top Up) στον online παικτικό λογαριασμό μου;

Για να ολοκληρώσετε την φόρτιση είναι απαραίτητος ο κωδικός πληρωμής ή το barcode που σας παρέχει η Εταιρεία παιγνίων στην οποία διατηρείτε τον online παικτικό λογαριασμό σας. Επίσης, για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα από τα ακόλουθα έγγραφα ταυτοποίησης:

  • Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας
  • Διαβατήριο σε ισχύ
  • Δελτίο ταυτότητας υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας και στις Ένοπλες Δυνάμεις
  • Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς
  • Δελτίο ταυτότητας κράτους μέλους της ΕΕ
  • Άδεια Διαμονής Αναγνωρισμένου πρόσφυγα
  • Άδεια παραμονής αλλοδαπού (πρέπει να φέρει σφραγίδα: Ανθρωπιστικοί λόγοι, Επικουρική προστασία, πρόσφυγας)
  • Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Αλλοδαπού Πολιτικού Φυγάδα (κίτρινο)